Spalarea postcatelor

Imi e ciuda ca nu sunt asa consecvent cum as vrea sa fiu cu blogul. Sunt asa dar ma tratez.

Si ca tot omul, trebuie sa dau vina pe ceva. Ashley Madison poarta numele.

In rest, am reusit sa intru la facultate, Informatica din cadrul Universitatii din Craiova. Dupa ce am picat BAC-ul de doua ori, ma asteptam sincer sa mai astept inca 1 an si dupa facultate dar am intrat din prima. Am noroc ca s-a picat si anul asta la greu.

Mie ciuda ca nu am mai facut nici semne de carte. Chiar daca nu le-am scos pe toate, am aici o arhiva care intr-un timp crestea zi de zi… Si am si pe cine da vina. Asta nu a invatat sa foloseasca semne de carte.

Wannabe professional product shoot

De 3 saptamani m-am apucat si de un curs de mediator social, pe care mi l-a recomandat Ovidiu. Imi curgeau balele de cum imi povestea ca decurg lucrurile in grupa lui. Acum ma conving cu ochii si urechile mele. Daca sunteti interesati, gasititi aici mai multe detalii. Si cu graba, din 2013 nu se stie daca vor mai continua finantarile cu fonduri europene. Cu toate ca noi ii meritam pe toti.

Iar dupa curs, cam tot de 3 saptamani, ma retrag aici.

PS: Ashley nu e o gagica. E un site care ar face BOR-ul sa-si dea foc tuturor bisericilor. Terminate sau neterminate.

Lasă un răspuns

