Joi*e de livres

  • De veghe in lanul de secara ( J.D. Salinger ) – am citit-o la recomandarea unui prieten si mi-a cerut sa-i spun ce mesaj ascuns gasesc. Sincer nici dupa ce mi l-a zis el nu mi-am dat seama care-i totusi mesajul ala.
  • Catch Me If You Can: The True Story of a Real Fake ( Frank Abagnale ) – i-am vazut filmul ( cu Brad Pitt in rolul principal ) vara trecuta si am ramas uimit de ce a putut baiatul, de doar 16 ani, sa faca. E povestea reala a unui american care in anii 60′ a reusit sa falsifice acte, cecuri, diplome si altele care i-au „adus” un post de pilot Pan Am, doctor, judecator si profesor plus multi bani. Un ‘photoshopist’ inainte sa apara macar paint-ul. Pacat ca s-a apucat de facut lucruri bune…
  • The Hardest (Working) Man in the Showbiz ( Ron Jeremy ) – cea mai mare carte sigur nu e…  dar lucruri interesante de citit despre o vasta arie are 🙂
  • Jurnalul unui killer sentimental ( Luis Sepulveda ) (cred ca editia mea „cumparata” a fost mai mica decat originalul) – foarte previzibila. O alta poveste in care femeile dovedesc faptul ca atunci cand ele apar, strica tot, pana si un asasin platit reuseste sa fie furat de o fetiscana. Foarte usor de citit, cred ca o sa mai incerc carti scrise de el.

Voi ce mai cititi si recomandati?

Lasă un răspuns

