Joi*e de livres

Din cele doua de saptamana trecuta n-am terminat decat una si anume Romanul cocainei. Dar am prelungit-o pe cea de-a doua, Marele Gatsby, si sper s-o termin tura asta. Romanul cocainei a fost foarte interesanta.

M-a prins in asa fel si daca nu aveam casa in renovari o terminam in 3 seri inainte de somn. Mie de obicei nu-mi place sa povestesc filmele care imi plac foarte mult si la randu-mi nu-mi place sa mi se povesteasca, posterul sau titlul ma atrag indeajuns de mult. Trailere, nici atat. La fel o sa procedez si cu, cartile. In carte e vorba despre un rus, tinar, care are parte de niscavai actiune. La inceput mai lejera, normala chiar si spre sfarsit ceva mai tumultoasa, v-ati dat seama dupa titlu de ce. Foarte interesant la cartea asta e ca autorul nu e cunoscut si povestea din spatele acestui lucru. O recomand!

Am mai prins din intamplare o alte carte faina, „Sa nu ma parasesti”, in romana suna a ceva de la Sandra Brown dar e „Never Let Me Go” scrisa de Kazuo Ishiguro, poate ati vazut filmul. Daca nu, cititi cartea mai intai si apoi vedeti si filmul. Fantastic filmul, cartea probabil o sa fie si mai si.

Lasă un răspuns

