De weekend

Categoria asta o sa contina multe si nu neaparat intamplate in weekend. E un jurnal de calatorie, de zi sau de noapte, interior sau extern, cu doar cativa pasi sau poate kilometri.

Weekendul asta a inceput slab. Patru adulti n-au reusit sa tina minte de o geanta. Dar noroc cu Sorina care a fost binevoitoare si draguta si mi-a imprumutat geanta ei. Care avea o camera foto in ea! Care am folosit-o pentru a le face fostilor colegi poze. Pe care le voi folosi la urmatorul model de album, sper.

Sambata am ajutat la montarea unor corpuri de la IKEA. Oamenii astia iti umplu camera de mobila, din podea pana in tavan. Si iti mai umplu o camera de ambalaje, cartoane, plastice, hartie, manuale. Sunt sincer curios daca e nevoie de toate. Sunt sincer curios si cate tone de deseuri produc ei la tona de mobila vanduta propriu-zis. Pana ma documentez eu, stie cineva?

Duminica, adica azi, am tinut prima mea sedinta foto! Am avut parte de o vreme destul de frumoasa si cu toate ca nu am vazut pozele pana acum, sper sa fi iesit cat de cat bine. Modelele au fost la inaltime si au atras priviri ale trecatorilor, studioul nostru improvizat fiind chiar langa Teatrul National. O sa revin si cu rezultatele in cursul saptamanii.

Tot azi m-a sunat o plangacioasa care in schimbul unui .ppt trebuie sa-mi faca cateva clatite. Vreo treizeci si ceva.

Dar ce mi-a facut ziua – vorba englezului – weekendul, saptamana si pana acum si luna, a fost un mesaj care incepe cu „Big up, taica Alex!”. Sa-mi stea inima in loc!

Multam Andrei pentru berea de vineri, multam Alin & Ioana pentru ca ati vrut sa-mi trimiteti camera (nu e ironic!), multam Sorina pentru camera, multam Ovi pentru trepied si multam colegilor s-au lasat fotografiati in public!

2 gânduri despre „De weekend

Lasă un răspuns

