La multi ani si tie

draga romanie! Cu toate ca am un dor de duca extraordinar… mi se zbarleste pielea pe mine de fiecare data cand un roman le arata ce si cum poate el lumii intregi. Ultima data tin minte ca mi s-a intamplat, si poate o sa vi se pare ciudat, a fost acum mai mult de 1 an.

Ascultam Di.fm si intrunul din seturile lui DJ Holosound am auzit ceva vag dar care suna a „omul care seduce”. Am crezut ca mi se pare doar. M-am ridicat imediat sa ascult mai bine si pana la urma am inteles ca era vorba de „omul care nu se duce”. Melodia era a lui Ali Nasser cu numele „Omul care nu se duce”. Cu toate ca puteti zice ca e doar o melodie si pana la urma chiar e, si tocmai una facuta pe un PC, in momentul ala fost un altfel de sentiment care m-a patruns. Prima melodie pe care o stiu, de genul ei bineinteles, care se foloseste de un verset din Biblie.

Atat de mult incat am tinut sa ii trimit DJ-ului un mesaj pentru lucrul asta. Mai tarziu a fost foarte misto sa aflu ca si managerul lui e roman. Ca mai apoi Alex Fish, DJ-ul din spatele Holosound, sa se dovedeasca un om de treaba si sa ma ajute la o surpriza pentru un fost coleg de liceu. Si mai apoi incercarea nereusita de a-l aduce in vara asta pe platanele din Craiova…

Pe Holosound il puteti gasi aici iar melodia lui Ali Nasser aici.

Voua vi se face pielea de gaina ca sunteti Romani?

Lasă un răspuns

