Joi*e de livres

Pentru ca ne-am facut un obicei de a merge in fiecare joi la biblioteca, cei trei negri mititei, vreau sa fac si un post in care sa vorbesc despre cartile pe care le iau. Nu sunt un mare cititor, n-am un foarte mare numar de carti citite si nici foarte importante in intreaga literatura asa ca nu va asteptati la carti pompoase sau la pareri de seama, imi voi exprima ce am inteles eu din ce/cat am citit. Asa ca va invit pe voi sa vorbim despre cartile pe care le cititi, vreti sa le recomandati sau v-au facut cu ochiul.

Joi*e de livres de saptamana asta contine:

Romanul cocainei mi-a sarit in ochi dupa raft, atunci cand am vrut sa plec din biblioteca. Am luat-o sa arunc o privire prin carte si mi-a zis o doamna bibliotecara ca este interesanta si n-am mai stat pe ganduri si am trecut-o pe fisa. Si suna foarte promitatoare si din lista de capitole: Liceul, Sonia, Cocaina, Ginduri.

O sa revin cu o parere despre ele in decursul urmatoarelor doua saptamani, pana la urmatoarea Joie de livres.

Voi ce carti ati luat?

Lasă un răspuns

